Number of the records: 1  

Špecifiká budovania Corporate identity v nefiremných subjektoch

  1. Title Špecifiká budovania Corporate identity v nefiremných subjektoch
    Author infoGabriela Ratkovská
    Author Ratkovská Gabriela EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2009 : meniace sa riziká v medzinárodnom obchode a ich dopad na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 25. jún 2009. S. 253-259. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2767-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords mestá * regióny * zdroje finančné * identita * identita podniková * imidž
    AnnotationDefinovanie špecifík budovania Corporate identity nefiremných subjektov v porovnaní s podnikmi. CI je analyticky podrobený skúmaniu v jeho základných elementoch a využitím metódy porovnania medzi faktormi ovplyvňujúcimi budovanie CI u podnikov a nefiremných subjektov sa autorka zameriava na analogickú využiteľnosť poznatkov budovania CI u nefiremných subjektov. Špecifické faktory pôsobiace na tvorbu CI nefiremných subjektov.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01018-009, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.