Number of the records: 1
Ako si udržať dobrého zákazníka dlhodobo
Title Ako si udržať dobrého zákazníka dlhodobo Author info Katarína Teplická Author Teplická Katarína Source document Zisk. Č. 6 (2009), s. 44-46. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * výrobky * starostlivosť o zákazníkov * systémy informačné * marketing mix * metódy plánovania Annotation Starostlivosť o zákazníka. Kľúčový faktor konkurencieschopnosti. Marketingová komunikácia. Systém CRM - customer relationship management. Zefektívnenie obchodných procesov. Manažérske informačné systémy LOTUS, MAGMA a iné. Zaradenie zákazníkov podľa metódy ABC. Tvorba stratégie TOP zákazníkov a zisk firmy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-6
article
Number of the records: 1