Number of the records: 1
Jak energicky zapojovat "spící klienty" ?
Title Jak energicky zapojovat "spící klienty" ? Source document Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 17, č. 6 (2009), s. 16-17. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1212-4273 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky Keywords komunikácia marketingová * trh finančný * cash flow * solventnosť * výnosy * bankovníctvo retailové * Nemecko * klienti * banky Annotation Finančná kríza v bankovom priemysle. Zákazníci retailového bankovníctva ako zdroj spoľahlivého príjmu. Podiel zákazníkov bánk a žiadúca aktivita. Banky, konkurencia, insolventnosť, vplyv na trh. Neaktívni a pasívni klienti. Využitie celkového potenciálu klientov. Aktivita a lukrativita produktov. Deutsche Bank a projekt zapojenia spiaceho klienta. Marketingová kampaň v bankovom sektore. Posilnenie pozícií retailového bankovníctva. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-7+5 príl.
article
Number of the records: 1