Number of the records: 1  

Jak energicky zapojovat "spící klienty" ?

  1. Title Jak energicky zapojovat "spící klienty" ?
    Source document Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 17, č. 6 (2009), s. 16-17. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1212-4273
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Keywords komunikácia marketingová * trh finančný * cash flow * solventnosť * výnosy * bankovníctvo retailové * Nemecko * klienti * banky
    AnnotationFinančná kríza v bankovom priemysle. Zákazníci retailového bankovníctva ako zdroj spoľahlivého príjmu. Podiel zákazníkov bánk a žiadúca aktivita. Banky, konkurencia, insolventnosť, vplyv na trh. Neaktívni a pasívni klienti. Využitie celkového potenciálu klientov. Aktivita a lukrativita produktov. Deutsche Bank a projekt zapojenia spiaceho klienta. Marketingová kampaň v bankovom sektore. Posilnenie pozícií retailového bankovníctva.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-7+5 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.