Number of the records: 1  

K úlohe imidžu vzdelávacej inštitúcie v marketingovej komunikácii

  1. Title K úlohe imidžu vzdelávacej inštitúcie v marketingovej komunikácii
    Author infoMiroslava Szarková
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source documentPersonálny manažment - trendy na trhu práce v kontexte hospodárskej krízy : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. apríl 2009, Trenčín. S. 286-291. - Trenčín : Trenčianska univerzita A. Dubčeka v Trenčíne, 2009. ISBN 978-80-8075-403-7
    Výstup z projektu VEGA 1/4592/07 Systémy a procesy strategického manažmentu
    NoteVEGA 1/4592/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    Keywords vzdelávanie * školy vysoké * imidž * marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * prieskum informačný
    AnnotationVymedzenie imidžu vzdelávacej inštitúcie a jeho miesto a úlohy v marketingovej komunikácii. Analýza imidžu vzdelávacej inštitúcie. Výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, ktoré faktory tvoria imidž vzdelávacej inštitúcie, či umocňujú komunikačné nástroje významnosť jednotlivých faktorov imidžu vzdelávacej inštitúcie, aká je komunikačná sila faktorov imidžu vzdelávacej inštitúcie v rozhodovacom procese potenciálnych zákazníkov vzdelávacej inštitúcie.
    URLhttp://www.fsev.tnuni.sk
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01045-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.