Number of the records: 1
K úlohe imidžu vzdelávacej inštitúcie v marketingovej komunikácii
Title K úlohe imidžu vzdelávacej inštitúcie v marketingovej komunikácii Author info Miroslava Szarková Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Personálny manažment - trendy na trhu práce v kontexte hospodárskej krízy : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. apríl 2009, Trenčín. S. 286-291. - Trenčín : Trenčianska univerzita A. Dubčeka v Trenčíne, 2009. ISBN 978-80-8075-403-7 Výstup z projektu VEGA 1/4592/07 Systémy a procesy strategického manažmentu
Note VEGA 1/4592/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Keywords vzdelávanie * školy vysoké * imidž * marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * prieskum informačný Annotation Vymedzenie imidžu vzdelávacej inštitúcie a jeho miesto a úlohy v marketingovej komunikácii. Analýza imidžu vzdelávacej inštitúcie. Výsledky prieskumu, ktorého cieľom bolo zistiť, ktoré faktory tvoria imidž vzdelávacej inštitúcie, či umocňujú komunikačné nástroje významnosť jednotlivých faktorov imidžu vzdelávacej inštitúcie, aká je komunikačná sila faktorov imidžu vzdelávacej inštitúcie v rozhodovacom procese potenciálnych zákazníkov vzdelávacej inštitúcie. URL http://www.fsev.tnuni.sk Public work category Invited reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01045-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1