Number of the records: 1  

Role of Brand Loyalty in Purchase of Sports Shoes

  1. Title Role of Brand Loyalty in Purchase of Sports Shoes
    TranslationÚloha vernosti značke pri kúpe športovej obuvi
    Author infoMarta Grossmanová, Mária Vojtková, Pavol Kita
    Author Grossmanová Marta EUBUJA - Ústav jazykov EU - zrušené
    Co-authors Vojtková Mária EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI
    Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentVezetéstudomány. Évf. XL, sz. 6 (2009) s. 60-67. - Budapest : Budapesti Corvinus egyetem, 2009. ISSN 0133-0179
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionHungary
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobkov * obuv * šport * kúpa * správanie spotrebiteľa * analýza faktorová * štúdie prípadové
    AnnotationVernosť ako súčasť vzťahu zákazník - značka. Prístupy hľadania vernosti značke na báze vybraných premenných vo vzťahu zákazník - značka. Všeobecná metodológia výskumu. Hypotézy. Zvyšovanie významu značky v slovenskom maloobchode. Prípadová štúdia.
    Public work categoryScientific titles in foreign not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01049-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
    : E09 01058-001, ÚJA - Archív EPC, kópia plného textu
    : E09 01133-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.