Number of the records: 1  

Dilema štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu

  1. Title Dilema štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu
    TranslationDilema of standardization and differention in international marketing
    Author infoJana Sršňová, Zuzana Roby
    Author Sršňová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Roby Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 6, č. 1 (2009), s. 19-34. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1336-3301
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords štandardizácia * podnik priemyselný * prostredie podnikateľské * definície * marketing medzinárodný
    AnnotationDefinovanie a osobitosti medzinárodného marketingu. Štandardizácia verzus diferenciácia v medzinárodnom marketingu. Faktory ovplyvňujúce stratégie štandardizácie a diferenciácie. Motívy podporujúce stratégie štandardizácie a diferenciácie. Výsledky výskumu zameraného na problematiku uplatňovania štandardizácie a diferenciácie na zahraničných trhoch medzinárodne činných priemyselných podnikov SR.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01088-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 1-3

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.