Number of the records: 1
Dilema štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu
Title Dilema štandardizácie a diferenciácie v medzinárodnom marketingu Translation Dilema of standardization and differention in international marketing Author info Jana Sršňová, Zuzana Roby Author Sršňová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Co-authors Roby Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of the Faculty of Business Management, University of Economics, Bratislava. Roč. 6, č. 1 (2009), s. 19-34. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1336-3301 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords štandardizácia * podnik priemyselný * prostredie podnikateľské * definície * marketing medzinárodný Annotation Definovanie a osobitosti medzinárodného marketingu. Štandardizácia verzus diferenciácia v medzinárodnom marketingu. Faktory ovplyvňujúce stratégie štandardizácie a diferenciácie. Motívy podporujúce stratégie štandardizácie a diferenciácie. Výsledky výskumu zameraného na problematiku uplatňovania štandardizácie a diferenciácie na zahraničných trhoch medzinárodne činných priemyselných podnikov SR. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01088-005, FPM - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 1-3
article
Number of the records: 1