Number of the records: 1
Brand manažment Turecka
Title Brand manažment Turecka Author info Viera Slováková Author Slováková Viera EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Firma a konkurenční prostředí 2009 : sborník z mezinárodní vědecké konference : Brno, 12. - 13. března 2009, 3. čast. S. 186-193. - Brno : Provozně ekonomická fakulta MZLU v Brně, 2009. ISBN 978-80-7392-086-9 Výstup z projektu VEGA 1/4584/07 Ekonomické aspekty novej energetickej politiky EÚ a jej vplyv na strategické rozvojové zámery SR (s ohľadom na Lisabonskú stratégiu)
Note VEGA 1/4584/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika Keywords Turecko * situácia hospodárska * politika * imidž * riadenie * údaje štatistické * Európska únia Annotation Preskúmanie obsahu tureckého národného imidžu, jeho historické fakty a možné následky v rámci politického kontextu prístupových rokovaní krajiny. Turecko v súčasnosti nemá dobrý národný imidž. Zložitá dilema pre pozíciu národnej značky Turecka. Výzva vykonávania integrovaného brand manažmentu krajiny. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01069-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1