Number of the records: 1  

Analýza teórie CRM a hodnota zákazníka

  1. Title Analýza teórie CRM a hodnota zákazníka
    TranslationAnalysis of the CRM theory and customer value
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Management, economics and business development in the new european conditions : VII. international scientific conference : May 28th - 29th, 2009 in Brno - Rozdrojovice. S. V. / 24-V. / 33. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2009. ISBN 978-80-214-3893-4
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * hodnota * podnik
    AnnotationCieľ a metódy CRM (Customer relationship management). Hodnotové chápanie zákazníckych vzťahov. Determinanty hodnoty zákazníka. Reťazec účinkov CRM. Rozdiely medzi CRM a vzťahovým marketingom.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01071-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.