Number of the records: 1
Analýza teórie CRM a hodnota zákazníka
Title Analýza teórie CRM a hodnota zákazníka Translation Analysis of the CRM theory and customer value Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Management, economics and business development in the new european conditions : VII. international scientific conference : May 28th - 29th, 2009 in Brno - Rozdrojovice. S. V. / 24-V. / 33. - Brno : Vysoké učení technické v Brně, 2009. ISBN 978-80-214-3893-4 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * hodnota * podnik Annotation Cieľ a metódy CRM (Customer relationship management). Hodnotové chápanie zákazníckych vzťahov. Determinanty hodnoty zákazníka. Reťazec účinkov CRM. Rozdiely medzi CRM a vzťahovým marketingom. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01071-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1