Number of the records: 1
Získavanie údajov o zákazníkoch B2C E-shopu pomocou web analytiky
Title Získavanie údajov o zákazníkoch B2C E-shopu pomocou web analytiky Author info Andrej Hriciga Author Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. S. 25-31. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 681.3.004.14 - Využitie počítačov Keywords obchod elektronický * internet * používatelia * marketing Annotation Príspevok stručne rozoberá problematiku kvantifikovateľných údajov o zákazníkoch E-commerce webu, možnosti ich zaznamenania, analýzy a interpretácie. Marketingoví pracovníci E-commerce webu môžu získať relevantné a kvantifikované údaje o svojich zákazníkoch, potencionálnych zákazníkoch a návštevníkoch webu a na základe týchto údajov možu prispôsobovať web a marketingové kampane pre dosahovanie vyšších príjmov. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01159-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1