Number of the records: 1  

Získavanie údajov o zákazníkoch B2C E-shopu pomocou web analytiky

  1. Title Získavanie údajov o zákazníkoch B2C E-shopu pomocou web analytiky
    Author infoAndrej Hriciga
    Author Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. S. 25-31. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 681.3.004.14 - Využitie počítačov
    Keywords obchod elektronický * internet * používatelia * marketing
    AnnotationPríspevok stručne rozoberá problematiku kvantifikovateľných údajov o zákazníkoch E-commerce webu, možnosti ich zaznamenania, analýzy a interpretácie. Marketingoví pracovníci E-commerce webu môžu získať relevantné a kvantifikované údaje o svojich zákazníkoch, potencionálnych zákazníkoch a návštevníkoch webu a na základe týchto údajov možu prispôsobovať web a marketingové kampane pre dosahovanie vyšších príjmov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01159-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.