Number of the records: 1  

Procesy pri inováciách marketingového informačného systému a jeho subsystémov vo firme

  1. Title Procesy pri inováciách marketingového informačného systému a jeho subsystémov vo firme
    Author infoAndrej Miklošík
    Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. S. 65-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords systémy informačné * marketing * systémy informačné marketingové * podnik * inovácia
    AnnotationProces implementácie nových riešení v oblasti informačných systémov v marketingu. Inovačné procesy vyžadujú dôkladnú prípravu a koordináciu pri realizácii všetkých krokov. Faktory a postupy, ktoré je potrebné zohľadniť a využiť, sú uvedené s detailnými charakteristikami zodpovedností, kompetencií, finančných nárokov a matice rozhodnutí.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01159-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.