Number of the records: 1
Procesy pri inováciách marketingového informačného systému a jeho subsystémov vo firme
Title Procesy pri inováciách marketingového informačného systému a jeho subsystémov vo firme Author info Andrej Miklošík Author Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Inovácie marketingových a obchodných činností (2) : vedecký monografický zborník. S. 65-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2771-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords systémy informačné * marketing * systémy informačné marketingové * podnik * inovácia Annotation Proces implementácie nových riešení v oblasti informačných systémov v marketingu. Inovačné procesy vyžadujú dôkladnú prípravu a koordináciu pri realizácii všetkých krokov. Faktory a postupy, ktoré je potrebné zohľadniť a využiť, sú uvedené s detailnými charakteristikami zodpovedností, kompetencií, finančných nárokov a matice rozhodnutí. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01159-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1