Number of the records: 1  

Stratégia tvorby maloobchodnej značky

  1. Title Stratégia tvorby maloobchodnej značky : dizertačná práca
    Author infoIvana Nôtová, škol. Antónia Štensová
    Author Nôtová Ivana
    Another authors Štensová Antónia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava, 2005. - 178 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords značky maloobchodné * maloobchod * COOP Jednota
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number836669

    Call numberLocationSublocationInfo
    836669SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.