Number of the records: 1
Vplyv nákupného správania spotrebiteľa na tvorbu distribučnej stratégie nadnárodných obchodných spoločností
Title Vplyv nákupného správania spotrebiteľa na tvorbu distribučnej stratégie nadnárodných obchodných spoločností : dizertačná práca Author info Viliam Trška, škol. Ferdinand Daňo Author Trška Viliam Another authors Daňo Ferdinand (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava, 2006. - 168 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.3 - Vnútorný obchod Keywords spoločnosti obchodné * správanie spotrebiteľa * distribúcia * spoločnosti nadnárodné * kanály distribučné Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 836675
book
Call number Location Sublocation Info 836675 SEK Sklad knižničného fondu In-Library Use Only
Number of the records: 1