Number of the records: 1  

Vplyv nákupného správania spotrebiteľa na tvorbu distribučnej stratégie nadnárodných obchodných spoločností

  1. Title Vplyv nákupného správania spotrebiteľa na tvorbu distribučnej stratégie nadnárodných obchodných spoločností : dizertačná práca
    Author infoViliam Trška, škol. Ferdinand Daňo
    Author Trška Viliam
    Another authors Daňo Ferdinand (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava, 2006. - 168 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.3 - Vnútorný obchod
    Keywords spoločnosti obchodné * správanie spotrebiteľa * distribúcia * spoločnosti nadnárodné * kanály distribučné
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number836675

    Call numberLocationSublocationInfo
    836675SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.