Number of the records: 1  

Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR

  1. Title Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR : dizertačná práca
    Author infoMichal Gašaj, škol. Helena Labská
    Author Gašaj Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Labská Helena (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Issue dataBratislava, 2008. - 195 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * trh spotrebiteľský * Slovensko
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number836704

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.8 MBfrom the SEK IP address after logging in
    Call numberLocationSublocationInfo
    836704SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.