Number of the records: 1
Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR
Title Priamy marketing, jeho faktory a formy, ich využitie na trhu spotrebiteľa v SR : dizertačná práca Author info Michal Gašaj, škol. Helena Labská Author Gašaj Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Labská Helena (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Issue data Bratislava, 2008. - 195 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing priamy * trh spotrebiteľský * Slovensko Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 836704
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.8 MB from the SEK IP address after logging in book
Call number Location Sublocation Info 836704 SEK Sklad knižničného fondu In-Library Use Only
Number of the records: 1