Number of the records: 1  

Malé a stredné podniky a euromarketing

  1. Title Malé a stredné podniky a euromarketing
    Author infoMartina Špilová, Denisa Gajdová
    Author Špilová Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Gajdová Denisa
    Source document Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 14.5.2009 Bratislava. S. 456-460. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords marketing * podnik malý * podnik stredný * marketing manažment * marketing medzinárodný * výhody konkurenčné
    AnnotationDefinovanie a koncepcia euromarketinku. Rozdiely medzi marketingom a euromarketingom. Konkurenčná výhoda na globálnom trhu. Nové trendy manažmentu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01014-058, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.