Number of the records: 1  

Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu

  1. Title Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu
    Author infoViera Čihovská
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentMarketing a obchod 2008 : zavedenie eura v Slovenskej republike a svetová finančná kríza : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, Zvolen, december 2008. S. 28-33. - Zvolen : Národné lesnícke centrum pre Katedru marketingu, obchodu a svetového lesníctva Drevárskej fakulty Technickej univerzity vo Zvolene, 2008. ISBN 978-80-8093-069-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.92 - Medzinárodná hospodárska spolupráca
    Keywords Európska únia * trh spoločný * prostredie podnikateľské * prostredie ekonomické * demografia * kultúra
    AnnotationMarketingové prostredie európskeho trhu. Analýza vybraných faktorov podnikateľského prostredia európskeho trhu. Ekonomické prostredie, sociálno-demografické prostredie, kultúrne prostredie. EÚ má potenciál zosilniť pozíciu jednotlivých členských štátov v globalizujúcom sa svete proti narastajúcej konkurencii vo svetovom hospodárstve. Predpokladá to vysokú vnútornú súdržnosť a homogenitu, ktorá povedie k prosperite na celoeurópskej a zároveň národnej úrovni všetkých členských krajín bez rozdielu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01148-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.