Number of the records: 1  

Virálny marketing

  1. Title Virálny marketing
    Author infoAndrej Hriciga
    Author Hriciga Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 92-95. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * informácie * počítače * pošta elektronická * zákazníci
    AnnotationPodstata virálneho marketingu. Strata kontroly nad vývojom a šírením posolstva. Kroky, ktoré je potrebné dodržať, aby sa posolstvo šírilo virálnym efektom. Motivácia k šíreniu virálnej marketingovej správy. Príklady z praxe. Zdielateľnosť virálneho posolstva.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01168-014, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.