Number of the records: 1  

Reklama ako nástroj odbytovej politiky

  1. Title Reklama ako nástroj odbytovej politiky : diplomová práca
    Author infoTomáš Klempa, škol. Agneša Víghová
    Author Klempa Tomáš
    Another authors Víghová Agneša (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Corporation Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Issue dataBratislava, 2009. - 72 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number837260

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.