Number of the records: 1  

Product placement a guerilla marketing - aktuálne formy marketingovej komunikácie na Slovensku

  1. Title Product placement a guerilla marketing - aktuálne formy marketingovej komunikácie na Slovensku
    Author infoMiroslava Loydlová
    Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 211-214. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * guerilla marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * propagácia * produkty * zákazníci * film * televízia * mestá
    AnnotationCharakteristika product placementu. Výskyt product placementu vo filmoch, televíznych seriáloch, počítačových hrách ako aj v knihách a hudobnom priemysle. Nedostatky product placementu. Charakteristika a využívanie guerilla marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01083-028, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.