Number of the records: 1
Product placement a guerilla marketing - aktuálne formy marketingovej komunikácie na Slovensku
Title Product placement a guerilla marketing - aktuálne formy marketingovej komunikácie na Slovensku Author info Miroslava Loydlová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 211-214. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * guerilla marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * propagácia * produkty * zákazníci * film * televízia * mestá Annotation Charakteristika product placementu. Výskyt product placementu vo filmoch, televíznych seriáloch, počítačových hrách ako aj v knihách a hudobnom priemysle. Nedostatky product placementu. Charakteristika a využívanie guerilla marketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01083-028, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1