Number of the records: 1  

Slovenské podniky v kontexte EÚ - výsledky prieskumu

  1. Title Slovenské podniky v kontexte EÚ - výsledky prieskumu
    Author infoDana Vokounová
    Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 396-401. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    NoteVEGA 1/0251/08
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords podnik * podnikanie * trh * konkurencia * kvalita * sily pracovné * prieskum informačný * Slovensko * Európska únia
    AnnotationNa jeseň r. 2008 sa uskutočnil prieskum medzi slovenskými podnikmi. Jedným z cieľov prieskumu bolo zistiť, ktoré zmeny pocítili podniky po vstupe Slovenska do Európskej únie a čo považujú za silné a slabé stránky svojho podniku pri podnikaní na trhoch EÚ. Závery z prieskumu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01229-031, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.