Number of the records: 1  

Efektívny marketing stojí na dobrom plánovaní

  1. Title Efektívny marketing stojí na dobrom plánovaní
    Author infoJana Škutková
    Author Škutková Jana
    Source document Zisk. Č. 7-8 (2009), s. 70-71. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * analýzy * ciele podnikové * plán marketingový * plánovanie cieľové * konkurencia * zisk
    AnnotationKoncept marketingovej práce a plán marketingovej komunikácie. Ciele spoločnosti a spôsob ich dosahovania. Analýza SWOT (strenghts and weaknesses, opportunities and threats), vychádza zo silných a slabých stránok spoločnosti či produktu. Spracovanie prehľadu o konkurencii. Časový harmonogram a vzájomná nadväznosť prebiehajúcich aktivít.
    URLhttp://www.ezisk.sk/825/EFEKTIVNY-MARKETING-STOJI-NA-DOBROM-PLANOVANI_14833.aspx
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.