Number of the records: 1
Riadenie účastníkov distribučného kanála
Title Riadenie účastníkov distribučného kanála Author info Monika Kremeňová, Miloš Gabriš Author Kremeňová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Gabriš Miloš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 99-103. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords distribúcia * manažment * kanály distribučné * riadenie * zákazníci Annotation Pre každú firmu je dôležité udržať a pestovať si zákazníkov. Efektívny distribučný systém prispieva k úspešnosti výrobku na trhu, k zvýšeniu objemu predaja. Riadenie distribučného kanála predstavuje identifikovanie kľúčových zákazníkov, komunikácia s nimi a vybudovanie hodnoty pre zákazníka po prvom kontakte. Päť mechanizmov riadenia distribučného kanála. Spolupráca v distribučných kanáloch a tvorba nových distribučných systémov je najvýznamnejším trendom v distribučnom manažmente. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01229-044, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1