Number of the records: 1  

Aktuálne prístupy podnikov v procese tvorby hodnoty pre zákazníka

  1. Title Aktuálne prístupy podnikov v procese tvorby hodnoty pre zákazníka
    Author infoJuraj Chebeň
    Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 141-146. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords podnik * stratégia podniková * marketing strategický * ochrana prostredia životného * výrobky ekologické * modely * zákazníci
    AnnotationDôležitosť aplikácie environmentálnych prístupov a stratégií v marketingu za účelom získania konkurenčnej výhody diferenciácie a predĺženia životného cyklu klasických výrobkov. Segmentácia zákazníkov z environmentálneho hľadiska. Environmentálne spotrebiteľské rozhodovanie o produkte. Uplatnenie environmentálnych stratégií a segmentačného modelu LOHAS v rôznych odvetviach.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01229-049, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.