Number of the records: 1
Aktuálne prístupy podnikov v procese tvorby hodnoty pre zákazníka
Title Aktuálne prístupy podnikov v procese tvorby hodnoty pre zákazníka Author info Juraj Chebeň Author Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 141-146. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords podnik * stratégia podniková * marketing strategický * ochrana prostredia životného * výrobky ekologické * modely * zákazníci Annotation Dôležitosť aplikácie environmentálnych prístupov a stratégií v marketingu za účelom získania konkurenčnej výhody diferenciácie a predĺženia životného cyklu klasických výrobkov. Segmentácia zákazníkov z environmentálneho hľadiska. Environmentálne spotrebiteľské rozhodovanie o produkte. Uplatnenie environmentálnych stratégií a segmentačného modelu LOHAS v rôznych odvetviach. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01229-049, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1