Number of the records: 1  

Zákazník ako zdroj inovácií

  1. Title Zákazník ako zdroj inovácií
    Author infoMiroslava Milecová
    Author Milecová Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Zisk. Č. 9 (2009), s. 54-55. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 001.894/.895 - Vynálezy. Objavy. Zlepšenie. Inovácia
    Keywords inovácia výrobkov * boj konkurenčný * modernizácia * efektívnosť inovácií * vývoj výrobku * podnik * zákazníci
    AnnotationV inovačnom procese mnohých firiem zohráva zákazník centrálnu úlohu. Konkurenčný boj o zákazníka s rozličnými metódami spolupráce so zákazníkom. Hľadanie nových inovácií prostredníctvom zákazníka. Poradenská skupina (advisory board) a premena nápadov v inovácie. Rozdiely medzi pozorovacím výskumom zameraným na skupinu (focus group) a etnografickým výskumom priamo v teréne. Príklady z praxe.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01410-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.