Number of the records: 1
Zákazník ako zdroj inovácií
Title Zákazník ako zdroj inovácií Author info Miroslava Milecová Author Milecová Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Zisk. Č. 9 (2009), s. 54-55. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 001.894/.895 - Vynálezy. Objavy. Zlepšenie. Inovácia Keywords inovácia výrobkov * boj konkurenčný * modernizácia * efektívnosť inovácií * vývoj výrobku * podnik * zákazníci Annotation V inovačnom procese mnohých firiem zohráva zákazník centrálnu úlohu. Konkurenčný boj o zákazníka s rozličnými metódami spolupráce so zákazníkom. Hľadanie nových inovácií prostredníctvom zákazníka. Poradenská skupina (advisory board) a premena nápadov v inovácie. Rozdiely medzi pozorovacím výskumom zameraným na skupinu (focus group) a etnografickým výskumom priamo v teréne. Príklady z praxe. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01410-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 7-12
article
Number of the records: 1