Number of the records: 1  

Ako zanechá firma dobrý dojem na verejnosti

  1. Title Ako zanechá firma dobrý dojem na verejnosti
    Author infoMiloš Toman
    Author Toman Miloš
    Source document Zisk. Č. 9 (2009), s. 49-51. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * prezentácia firemná * riadenie vzťahov so zákazníkmi * meno obchodné * produkty * informácie * kvalita
    AnnotationSnaha manažérov prezentovať firmy. Základný marketingový faktor, zanechať dojem u zákazníka. Profesionálny prístup a prostredie v ktorom sa zákazník cíti dobre. Meno odborníka a garancia kvality v minulosti a dnes. Komunikácia ako bežná súčasť práce marketingu. Budovanie spolupráce na základe silných vzťahov medzi firmou a klientmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.