Number of the records: 1
Ako zanechá firma dobrý dojem na verejnosti
Title Ako zanechá firma dobrý dojem na verejnosti Author info Miloš Toman Author Toman Miloš Source document Zisk. Č. 9 (2009), s. 49-51. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2009. ISSN 1337-9151 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * prezentácia firemná * riadenie vzťahov so zákazníkmi * meno obchodné * produkty * informácie * kvalita Annotation Snaha manažérov prezentovať firmy. Základný marketingový faktor, zanechať dojem u zákazníka. Profesionálny prístup a prostredie v ktorom sa zákazník cíti dobre. Meno odborníka a garancia kvality v minulosti a dnes. Komunikácia ako bežná súčasť práce marketingu. Budovanie spolupráce na základe silných vzťahov medzi firmou a klientmi. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2009: 7-12
article
Number of the records: 1