Number of the records: 1  

Marketingové nástroje v podnikoch služieb

  1. Title Marketingové nástroje v podnikoch služieb
    TranslationMarketing tools in enterprises of services
    Author infoDenisa Gajdová, Martina Špilová
    Author Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Špilová Martina
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2009 : medzinárodná vedecká konferencia Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave pod záštitou rektora Ekonomickej univerzity v Bratislave Dr. h. c. prof. Ing. Rudolfa Siváka, PhD. : Bratislava, 17.-18.9.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2808-5
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * podnik služieb * reklama * podpora predaja * podnikanie * komunikácia marketingová
    AnnotationPodnikanie v oblasti služieb patrí medzi špecifické formy podnikania, v súčasnosti získavajúce čoraz väčší vplyv na tvorbe HDP každej krajiny. Pri prvotnom odhade sa môže zdať, že podnikanie v oblasti služieb je jednoduché, pretože nevyžaduje, na rozdiel od výroby, značné investície do predtransformačných fáz, teda absentujú náklady na nákup surovín či polovýrobkov (t.j. materiálových vstupov). Nehmotný charakter služieb však so sebou prináša nevýhodu v podobe potreby zhmotnenia tohto produktu v boji s konkurenciou. Účinný spôsob prezentovania produktov podnikov služieb, teda výber vhodnej marketingovej komunikácie je preto jedným z kľúčových rozhodnutí, ktorým sa treba zaoberať predovšetkým v čase zostrenej konkurencie a tlakoch, ktoré so sebou prináša globálna finančná kríza.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01369-024, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.