Number of the records: 1  

Rozvoj vzťahov so zákazníkmi v kontexte potreby vzdelávania klientov a zamestnancov poisťovní

  1. Title Rozvoj vzťahov so zákazníkmi v kontexte potreby vzdelávania klientov a zamestnancov poisťovní
    TranslationDevelopment of relationship management with customers and requirements to educate customers and employees of insurance companies
    Author infoErika Pastoráková
    Author Pastoráková Erika EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Source document Sociálna politika súčasnosti v kontexte protirečení doby : elektronický zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 28.-29. máj 2009. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2009. ISBN 978-80-225-2701-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.104 - Pracovný pomer všeobecne. Industrial relations. Labour relations
    Keywords poisťovne * zákazníci * klienti * zamestnanci * vzťahy pracovné * vzdelávanie
    AnnotationSnahou poisťovní je budovať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi. Podstata potreby rozvoja vzťahov so zákazníkmi. Autorka sa zameriava na pracovníkov poisťovní, ktorí sú v prvom kontakte s klientom. Zdôrazňuje význam a neustálu potrebu ich vzdelávania, ako aj vzdelávania klientov. Súčasný stav koncepcie vzdelávania pracovníkov a klientov poisťovní.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 00886-033, FNH - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.