Number of the records: 1
Rozvoj vzťahov so zákazníkmi v kontexte potreby vzdelávania klientov a zamestnancov poisťovní
Title Rozvoj vzťahov so zákazníkmi v kontexte potreby vzdelávania klientov a zamestnancov poisťovní Translation Development of relationship management with customers and requirements to educate customers and employees of insurance companies Author info Erika Pastoráková Author Pastoráková Erika EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Source document Sociálna politika súčasnosti v kontexte protirečení doby : elektronický zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 28.-29. máj 2009. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2009. ISBN 978-80-225-2701-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 331.104 - Pracovný pomer všeobecne. Industrial relations. Labour relations Keywords poisťovne * zákazníci * klienti * zamestnanci * vzťahy pracovné * vzdelávanie Annotation Snahou poisťovní je budovať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi. Podstata potreby rozvoja vzťahov so zákazníkmi. Autorka sa zameriava na pracovníkov poisťovní, ktorí sú v prvom kontakte s klientom. Zdôrazňuje význam a neustálu potrebu ich vzdelávania, ako aj vzdelávania klientov. Súčasný stav koncepcie vzdelávania pracovníkov a klientov poisťovní. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 00886-033, FNH - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1