Number of the records: 1  

Význam interkultúrnych rozdielov v medzinárodnom marketingovom mixe firiem (s aplikáciou na The Coca-Cola Company)

  1. Title Význam interkultúrnych rozdielov v medzinárodnom marketingovom mixe firiem (s aplikáciou na The Coca-Cola Company) : bakalárska práca
    Author infoEtela Krajčíková, škol. Nora Farkašová
    Author Krajčíková Etela
    Another authors Farkašová Nora (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Issue dataBratislava, 2009. - 52 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number838750

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce607.2 KBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.