Number of the records: 1
Machine Learning Methods for the Market Segmentation of the Performing Arts Audiences
Title Machine Learning Methods for the Market Segmentation of the Performing Arts Audiences Translation Metódy strojového učenia pre trhovú segmentáciu publika múzických umení Author info María M. Abad-Grau, Mária Tajtáková, Daniel Arias-Aranda Author Abad-Grau María M. Co-authors Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Arias-Aranda Daniel Source document International journal of business environment. Vol. 2, No. 3 (2009) s. 356-375. - Switzerland : Inderscience Publishers, 2009. ISSN 1740-0589 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Switzerland systematics 339.138 - Marketing Keywords vzdelávanie elektronické * segmentácia trhu * umenie * dolovanie dát Annotation Segmentácia publika (obecenstva) hereckého umenia. Segmentácia geografická sociodemografická, psychografická, segmentácia podľa správania, podľa benefitov... Strojové vzdelávanie, algoritmy a segmentácia trhu. Vývoj stratégie pre automatickú trhovú segmentáciu. Empirické hodnotenie. Výsledky. Public work category Scientific titles in foreign not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01272-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1