Number of the records: 1
Zákazník v centre pozornosti manažmentu zdravotných služieb
Title Zákazník v centre pozornosti manažmentu zdravotných služieb Author info Zuzana Lukačovičová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 260-265. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Keywords zdravotníctvo * zariadenia zdravotnícke * služby * manažment * zákazníci * hodnota Annotation Manažment zdravotníckych služieb na Slovensku a v ostatných krajinách. Metódy zvyšovania hodnoty pre zákazníka - pacienta. Rámcový postup zvyšovania hodnoty pre zákazníka v zdravotníckych zariadeniach. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01229-041, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1