Number of the records: 1
CRM a zákaznícke stratégie
Title CRM a zákaznícke stratégie Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Šimo Dušan (Recenzent) Hölcz Róbert (Recenzent) Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave Issue data Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2009. - 91 s. ISBN 978-80-225-2815-3 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind monographs Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords systém CRM * zákazníci * technológie informačné * stratégia podnikateľská * internet Public work category Scientific monography issued in home editorships Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Copy count 8, currently available 5, at library only 3 Call number 839231, 842015-842018, 848271-848273 No. of Archival Copy E09 01354-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
book
Call number Location Sublocation Info 839231 SEK Všeobecná študovňa In-Library Use Only 842015 SEK Sklad knižničného fondu In-Library Use Only 842016 SEK Sklad knižničného fondu availaible 842017 SEK Sklad knižničného fondu availaible 842018 SEK Sklad knižničného fondu availaible 848271 SEK Sklad knižničného fondu availaible 848272 SEK Sklad knižničného fondu availaible 848273 SEK Pobočka SEK Košice In-Library Use Only
Number of the records: 1