Number of the records: 1  

Teoretické východiská medzinárodného marketingu investičných tovarov

  1. Title Teoretické východiská medzinárodného marketingu investičných tovarov
    TranslationTheoretical resources of international marketing the capital goods
    Author infoTerézia Pullmanová, Valéria Svobodová
    Author Pullmanová Terézia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Co-authors Svobodová Valéria EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. Roč. 2, č. 6 (2009), s. 118-130. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2009. ISSN 1337-7493
    Výstup z projektu VEGA 1/4584/07 Ekonomické aspekty novej energetickej politiky EÚ a jej vplyv na strategické rozvojové zámery SR (s ohľadom na Lisabonskú stratégiu)
    NoteVEGA 1/4584/07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing medzinárodný * marketing mix * tovar * celky investičné * obchod
    AnnotationPojem a nové pohľady na marketing. Analýza určujúcich faktorov trhu s investičnými tovarmi a celkami a ich vplyv na marketingový mix.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01372-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 5-8

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.