Number of the records: 1  

Predpoklady a možnosti využitia sponzoringu ako nástroja marketingovej komunikácie v podmienkach SR

  1. Title Predpoklady a možnosti využitia sponzoringu ako nástroja marketingovej komunikácie v podmienkach SR : dizertačná práca
    Author infoKamila Rubaninská, škol. Júlia Lipianska
    Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Another authors Lipianska Júlia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2009. - 204 s.
    Document kindpráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * sponzorovanie * Slovensko
    DatabaseBOOKS
    Copy count1, currently available 0, at library only 1
    Call number839102

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.9 MBverejne dostupné
    Call numberLocationSublocationInfo
    839102SEKSklad knižničného fonduIn-Library Use Only

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.