Number of the records: 1
Predpoklady a možnosti využitia sponzoringu ako nástroja marketingovej komunikácie v podmienkach SR
Title Predpoklady a možnosti využitia sponzoringu ako nástroja marketingovej komunikácie v podmienkach SR : dizertačná práca Author info Kamila Rubaninská, škol. Júlia Lipianska Author Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Another authors Lipianska Júlia (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Issue data Bratislava, 2009. - 204 s. Document kind práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * sponzorovanie * Slovensko Database BOOKS Copy count 1, currently available 0, at library only 1 Call number 839102
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.9 MB verejne dostupné book
Call number Location Sublocation Info 839102 SEK Sklad knižničného fondu In-Library Use Only
Number of the records: 1