Number of the records: 1  

Marketingová komunikácia a komunikačné nástroje personálneho marketingu v kontexte zmien na trhu práce

  1. Title Marketingová komunikácia a komunikačné nástroje personálneho marketingu v kontexte zmien na trhu práce
    Author infoMiroslava Szarková, Lenka Klimentová
    Author Szarková Miroslava EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Co-authors Klimentová Lenka
    Source documentMasmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. a 30. apríl 2009, Smolenice. S. 45-52. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5
    NoteVEGA 1/4591/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * nástroje marketingové * trh práce * marketing personálny * zdroje ľudské * kapitál ľudský * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnnotationMarketingová komunikácia a komunikačné nástroje v oblasti trhu práce. E-komunikačné nástroje v personálnom marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01430-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.