Number of the records: 1  

Využívanie priameho marketingu v praxi slovenských podnikoch

  1. Title Využívanie priameho marketingu v praxi slovenských podnikoch
    TranslationExploitation of direct marketing in practice of Slovak companies
    Author infoLucia Michalková
    Author Michalková Lucia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu : monografický zborník vedeckých statí = research papers: monograph collection of scientific articles. S. 74-84. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing priamy * spokojnosť zákazníkov * technológie informačné * technológie komunikačné * podnik * Slovensko * výskum marketingový
    AnnotationPrezentácia výsledkov prieskumu zameraného na oblasť priameho marketingu uskutočneného v podmienkach slovenských podnikov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01496-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.