Number of the records: 1
City marketing ako prostriedok motivácie k návšteve mesta
Title City marketing ako prostriedok motivácie k návšteve mesta Author info Zoltán Šeben Author Šeben Zoltán EUBFNHKVR - Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja FNH Source document Nové trendy v marketingu - súčasnosť a budúcnosť (Aktuálne problémy súčasného marketingu) : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 20. - 21. novembra 2009, Smolenický zámok. S. 215-225. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-101-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * mestá * imidž * propagácia Annotation Príspevok ukazuje, ako môže mesto vplývať na návštevnosť použitím iniciatív mestského marketingu v cestovnom ruchu. City marketing mesta Komárno - príklad. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01499-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu
article
Number of the records: 1