Number of the records: 1  

City marketing ako prostriedok motivácie k návšteve mesta

  1. Title City marketing ako prostriedok motivácie k návšteve mesta
    Author infoZoltán Šeben
    Author Šeben Zoltán EUBFNHKVR - Katedra verejnej správy a regionálneho rozvoja FNH
    Source documentNové trendy v marketingu - súčasnosť a budúcnosť (Aktuálne problémy súčasného marketingu) : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 20. - 21. novembra 2009, Smolenický zámok. S. 215-225. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-101-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * mestá * imidž * propagácia
    AnnotationPríspevok ukazuje, ako môže mesto vplývať na návštevnosť použitím iniciatív mestského marketingu v cestovnom ruchu. City marketing mesta Komárno - príklad.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01499-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.