Number of the records: 1  

Komunikačné aspekty marketingu médií

  1. Title Komunikačné aspekty marketingu médií
    Author infoHelena Labská
    Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, (2. časť). S. 56-60. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    NoteVEGA 1/4582/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * médiá * televízia * tlač * rozhlas * regióny * prieskum informačný * analýzy
    AnnotationMédiá a mediálny priemysel ako špecifický podnikateľský priestor. Marketing a médiá. Médiá a publikum. Komunikačné aspekty marketingu regionálneho média. Poznatky zo situačnej analýzy regionálnej televízie, ktorá pôsobí v oblasti Považia.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01525-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.