Number of the records: 1
Komunikačné aspekty marketingu médií
Title Komunikačné aspekty marketingu médií Author info Helena Labská Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, (2. časť). S. 56-60. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Note VEGA 1/4582/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * médiá * televízia * tlač * rozhlas * regióny * prieskum informačný * analýzy Annotation Médiá a mediálny priemysel ako špecifický podnikateľský priestor. Marketing a médiá. Médiá a publikum. Komunikačné aspekty marketingu regionálneho média. Poznatky zo situačnej analýzy regionálnej televízie, ktorá pôsobí v oblasti Považia. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01525-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1