Number of the records: 1
Vybrané aspekty reklamy v rámci Európskej únie
Title Vybrané aspekty reklamy v rámci Európskej únie Author info Miroslava Loydlová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, (2. časť). S. 61-65. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Note VEGA 1/0251/08 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Keywords reklama * propagácia * informácie * liečivá * spotrebitelia * zdravotníctvo * smernice * Európska únia * Slovensko Annotation Propagácia liekov spolu aj s propagáciou alkoholu, tabaku a reklamou zameranou na deti - najcitlivejšia oblasť marketingovej komunikácie. Európska kampaň za rozvážne užívanie antibiotík. Priebeh kampane na Slovensku. Odporúčania pre spotrebiteľov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01525-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1