Number of the records: 1
Vybrané pohľady na strategické riadenie a meranie výkonnosti firiem ako významné faktory vplyvu na štrukturálne vzťahy v distribúcii
Title Vybrané pohľady na strategické riadenie a meranie výkonnosti firiem ako významné faktory vplyvu na štrukturálne vzťahy v distribúcii Author info Róbert Kňažek Author Kňažek Róbert Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 : Bratislava, október 2009. S. 39-51. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords riadenie strategické * manažment produktový * kanály distribučné * ciele podnikové * výkonnosť * stratégia marketingová Annotation Správna stratégia a definícia cieľa smeruje k správnym výkonom. Proces ovplyvňovania výkonnosti firmy, obchodný manažment a riadenie výkonnosti. Základné prístupy k riadeniu výkonnosti. Trhová analýza a kontinuálny monitoring. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1