Number of the records: 1  

Vybrané pohľady na strategické riadenie a meranie výkonnosti firiem ako významné faktory vplyvu na štrukturálne vzťahy v distribúcii

  1. Title Vybrané pohľady na strategické riadenie a meranie výkonnosti firiem ako významné faktory vplyvu na štrukturálne vzťahy v distribúcii
    Author infoRóbert Kňažek
    Author Kňažek Róbert
    Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 : Bratislava, október 2009. S. 39-51. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords riadenie strategické * manažment produktový * kanály distribučné * ciele podnikové * výkonnosť * stratégia marketingová
    AnnotationSprávna stratégia a definícia cieľa smeruje k správnym výkonom. Proces ovplyvňovania výkonnosti firmy, obchodný manažment a riadenie výkonnosti. Základné prístupy k riadeniu výkonnosti. Trhová analýza a kontinuálny monitoring.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.