Number of the records: 1  

Reklama a reklamné štýly v európskom marketingu

  1. Title Reklama a reklamné štýly v európskom marketingu
    TranslationAdvertising and advertising`s styles in European marketing
    Author infoMartin Čihovský
    Author Čihovský Martin
    Source document Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 13-21. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * médiá * internet * komunikácia marketingová * kampane reklamné * kultúra * Európska únia
    AnnotationMarketingová komunikácia ako kultúrne najviac podmienený nástroj medzinárodného marketingového mixu. Komunikačný systém - jeho zložky. Reklama v marketingovej komunikácii. Hlavné faktory úspešnosti reklamy. Reklamné kampane. Televízna, rozhlasová a tlačová reklama. On-line reklama. Reklamné štýly vybraných krajín Európskej únie podľa Hofstedeho kultúrnych dimenzií (Veľká Británia a Írsko, Nemecko a Rakúsko, Taliansko, Francúzsko, Holandsko a Dánsko, Švédsko, SR, ČR a Poľsko).
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.