Number of the records: 1
Vernostné programy v modernej distribúcii
Title Vernostné programy v modernej distribúcii Author info Mária Hasprová Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 : Bratislava, október 2009. S. 87-97. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4 Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
Note VEGA 1/4598/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Keywords kanály distribučné * podpora predaja * diferenciácia cenová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * konkurencia Annotation Zmena charakteru konkurenčného prostredia a rozvoj informačno-komunikačných technológií nesie so sebou aj budovanie vzťahov so zákazníkom. Porovnávanie produktov s konkurenciou. Ponúkanie značky (vo sfére B2B), za nákupy (B2C). Vernostné a motivačné programy. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01532-005, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1