Number of the records: 1
Nové formy marketingovej komunikácie v poisťovniach
Title Nové formy marketingovej komunikácie v poisťovniach Translation New forms of marketing communication on insurance companies Author info Mária Hasprová Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 62-69. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9 Výstup z projektu VEGA 1/4600/07 Podmienky a predpoklady rozvoja vzťahového marketingu ako nástroja konkurencieschopnosti slovenských podnikov v kontexte jednotného európskeho trhu
Note VEGA 1/4600/07 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 368 - Poisťovníctvo Keywords komunikácia marketingová * poisťovne * klienti * marketing priamy * reklama * práca s verejnosťou * podpora predaja * imidž Annotation Špecifiká marketingovej komunikácie v poisťovniach. Podpora predaja, public relations a osobný predaj v poisťovniach. Priamy marketing - moderný a dynamický spôsob marketingovej komunikácie. Päť funkcií priameho marketingu. Call centrum ako súčasť externej komunikácie poisťovne. Klasická a integrovaná marketingová komunikácia. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E09 01576-010, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1