Number of the records: 1  

Nové formy marketingovej komunikácie v poisťovniach

  1. Title Nové formy marketingovej komunikácie v poisťovniach
    TranslationNew forms of marketing communication on insurance companies
    Author infoMária Hasprová
    Author Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchod a marketing 2009 : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : Bratislava, september 2009. S. 62-69. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2839-9
    NoteVEGA 1/4600/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 368 - Poisťovníctvo
    Keywords komunikácia marketingová * poisťovne * klienti * marketing priamy * reklama * práca s verejnosťou * podpora predaja * imidž
    AnnotationŠpecifiká marketingovej komunikácie v poisťovniach. Podpora predaja, public relations a osobný predaj v poisťovniach. Priamy marketing - moderný a dynamický spôsob marketingovej komunikácie. Päť funkcií priameho marketingu. Call centrum ako súčasť externej komunikácie poisťovne. Klasická a integrovaná marketingová komunikácia.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01576-010, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.