Number of the records: 1  

Emócie ako hlavný faktor modelu správania slovenských spotrebiteľov pri výbere ich miesta stravovania

  1. Title Emócie ako hlavný faktor modelu správania slovenských spotrebiteľov pri výbere ich miesta stravovania
    Author infoPavol Kita
    Author Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 : Bratislava, október 2009. S. 98-107. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4
    Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
    NoteVEGA 1/4598/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Keywords správanie spotrebiteľa * racionalita * marketing služieb * psychológia predaja * zariadenia stravovacie
    AnnotationŽivotný štandard Slovákov a výdavky na stravovanie. Využitie intuície a kreativity v koncepcii tvorby nového produktu a rozvoj ponuky vedie k interakcii zákazník-produkt. Experimentovanie v oblasti ponuky znižuje riziko obchodnej činnosti. Senzorický marketing vychádza zo základných zmyslov emócií jedinca a vplyvu na tvorbu zážitku zákazníka.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01532-006, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.