Number of the records: 1  

Marketingové prostredie a jeho vplyv na distribúciu v oblasti stavebníctva v podmienkach hospodárskej a finančnej krízy na Slovensku

  1. Title Marketingové prostredie a jeho vplyv na distribúciu v oblasti stavebníctva v podmienkach hospodárskej a finančnej krízy na Slovensku
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 : Bratislava, október 2009. S. 108-119. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4
    Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
    NoteVEGA 1/4598/07
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 69 - Stavebné hmoty. Stavebné práce. Stavebná výroba. Stavebníctvo
    Keywords kríza hospodárska * stavebníctvo * stratégia marketingová * práca stavebná * distribúcia * stavby * prostredie podnikateľské * Slovensko
    AnnotationPostavenie firiem pôsobiacich v oblasti stavebníctva v zhoršujúcich sa podmienkach hospodárskej krízy. Analýza prvkov marketingového prostredia so zreteľom na distribučnú stratégiu firmy. Stavebné spoločnosti a faktory marketingového makroprostredia. Nástroje marketingového kontrolingu.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE09 01532-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.